Питання та відповіді

Цілком виключити можливість виникнення вхідного трафіку можна лише в тому випадку, коли ваш комп’ютер відключений від мережі Інтернет, тобто коли виключене живлення комп’ютера або відсутнє фізичне з’єднання комп’ютера з мережевим обладнанням. В всіх інших випадках комп’ютер відкритий для доступу ззовні. Залишене відкритим вікно браузера, поштового клієнта, Actіve Desktop і т.д. можуть завантажувати інформацію з Інтернет і під час відсутності людини за комп’ютером.

Вхідний трафік — це обсяг інформації, що приходить на Ваш комп’ютер з мережі, а вихідний, відповідно, — це дані, що ідуть з Вашого комп’ютера в мережу.

Трафік — це загальний об'єм переданої та прийнятої Вами інформації з мережі Інтернет. До трафіку входять всі сторінки, які Ви переглядаєте, файли, які скачуєте, розмови в Скайпі та інше.

Щоб змінити тарифний план, необхідно зателефонувати в наш офіс до 1-го числа наступного місяця і попередити нас про зміну тарифного плану.

1 байт = 8 біт

1 кбайт = 1024 байт = 8 кбіт = 8192 біт

1 мегабайт = 1024 кбайт = 8 мегабіт = 8192 кбіт

1 кілобіт = 128 байт

1 мегабіт = 128 кілобайт


Швидкості в тарифних планах і сервісах перевірки швидкості (speedtest.net) вказані в мегабітах/с.

Торрент клієнти, файлові менеджери, як правило, показують швидкості в кілобайтах/с і мегабайтах/с.

Якщо потрібно порівняти мегабіта з кілобайтами, то потрібно привести їх до однієї одиниці виміру, для цього можна використовувати такі формули: 

Мбіт = кбайт * 8/1024

кбайт = Мбіт / 8*1024

Після цього вже можна порівнювати кілобайти з кілобітами, і мегабайти з мегабітами. Майте на увазі, що в тарифах вказується максимальна межа чистої швидкості ідеальної лінії. При передачі даних реальна швидкість буде трохи нижче, наприклад при тарифі 8 Мбіт / с (мб / с) швидкість передачі торрента буде на рівні 700-800 кілобайт / с (КБ / с).

  • Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.

    Перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.

  • Ненадійно підключено кабель.

    Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

  • Збій роботи драйвера мережевого адаптера. Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером.

  • З'єднання блокується системами безпеки.

    Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.

  • Несправний веб-браузер. Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий. УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.

  • Вже створена сесія РРРоЕ і Ви намагаєтеся підняти ще одну сесію. Таке трапляється при неправильному завершенні попередньої сесії, коли на сервері залишилося незакрите підключення або хтось під Вашим логіном вже увійшов в Інтернет. 

    Вирішення проблеми: Зачекайте не менше двох хвилин і спробуйте повторно підключитися. Якщо не вдалося - звертайтесь в техпідтримку ( 067 670 96 49, 066 9 100 104 ). І не забувайте зберігати в секреті свої дані для входу в Інтернет.

  • На вашому комп’ютері з’явилися віруси або шкідливі програми.

    Вирішення проблеми: перевірити свій комп’ютер на наявність вірусів та шкідливих програм.

  • Неправильно набрали свій логін чи пароль.

    Вирішення проблеми: перевірте правильність набору Вашого логіна і пароля, зверніть увагу на регістр, і на розкладку клавіатури

  • У мережевих підключеннях відключено підключення по локальній мережі.

    Вирішення проблеми: включити підключення: Відкрити вікно мережевих підключень, знайти підключення по локальній мережі, натиснути правою кн. миші і вибрати в меню «Включити», або два рази клікнути лівою кн. миші по підключенню.

"Не вдається встановити підключення до віртуальної приватної мережі" 

  • Не вірно налаштовано VPN-підключення.

    Переналаштувати підключення відповідно до покрокової інструкції.

  • Немає зв'язку між комп'ютером та модемом (на модемі не горить індикатор "РС").

    Перевірити надійність підключення кабелю, який з'єднує комп'ютер з модемом (перепідключити) та перезавантажити модем.

  • Модему не вдається з'єднатися з головним модемом (не горить індикатор "Cable" або "Online").

    Вимкнути модем, відключити всі кабелі, під'єднати, увімкнути модем.

  • Відкрити 

    Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;"Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” для Windows Vista/7Далі натиснути правою кнопкою миші на іконку "Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Властивості". Обрати пункт "Інтернет протокол (TCP/IPv4)" , натисніть кнопку "Властивості". Встановити відмітки біля пунктів "Одержати ІР-адресу автоматично" та "Одержати адреси DNS-серверів автоматично". Підтвердити налаштування - натиснути кнопку "ОК".

"Вказане місце призначення недосяжне." 

Відкрити 

  • Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;

    Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;

    "Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” для Windows Vista/7

    Далі натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Увімкнути". Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

  • Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.  Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік). 
  • Було проведено невдалі спроби авторизації (з'являлась помилка 691). З міркувань безпеки можливіcть авторизації для Вашого комп'ютера було тимчасово заборонено. Дочекайтесь закінчення часу блокування (10 хвилин). 
  • Підключення заблоковано системою захисту.  Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити. 
  • УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.

"Таймаут PPP" ("PPP Timeout") 

Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл). 

Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.

"Немає доступу, оскільки ім'я користувача та/або пароль недійсні в домені." 

  • Не вірно введено логін і/або пароль.

    Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.

  • З'єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.

    Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль звернутися за допомогою у технічну підтримку.

  • УВАГА! Після декількох невдалих спроб авторизації (з'являється помилка 691) система, з міркувань безпеки, заблокує спроби підключення з даного комп'ютера на 10 хвилин. У цьому випадку підключення завершиться помилкою 678.

Відкрити 

  • Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;

    Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" для Windows XP;

    "Пуск" -> "Панель керування" в розділі "Мережа й Інтернет" оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань", в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” для Windows Vista/7

    Далі натиснути, правою кнопкою миші, на іконку"Підключення по локальній мережі" та вибрати пункт "Увімкнути". Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

  • Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.  Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік). 
  • Було проведено невдалі спроби авторизації (з'являлась помилка 691). З міркувань безпеки можливіcть авторизації для Вашого комп'ютера було тимчасово заборонено. Дочекайтесь закінчення часу блокування (10 хвилин). 
  • Підключення заблоковано системою захисту.  Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити. 
  • УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.

Крок 1. Відкрийте папку «Панель керування» через меню «Пуск».

Крок 2. Виберіть пункт «Мережеві Підключення».

Крок 3. У вікні «Мережевы Підключення» виберіть пункт «Майстер нових підключеннь» або натисніть «Файл» і виберіть «Нове підключення…».

Крок 4. Запуститься «Майстер нових підключеннь». Натисніть кнопку «Далі».

Крок 5. Виберіть «Підключитись до Інтернету» і натисніть кнопку «Далі».

Крок 6. Виберіть «Встановити підключення вручну» і натисніть кнопку «Далі».

Крок 7. Виберіть «Через високочастотне підключення, що запитує ім'я користувача та пароль» і натисніть кнопку «Далі».

Крок 8. В полі «Имя поставщика услуг» введіть «Internet» і натисніть кнопку «Далее».

Крок 9. У полі «Ім'я користувача» введіть ім'я користувача. У полі «Пароль» та «Підтвердження» введіть свій пароль підключення. Натисніть кнопку «Далі».

Крок 10. Поставте галочку «Добавить ярлик підключення на рабочий стіл» і натисніть кнопку «Готово»

Крок 11. З'явиться вікно «Підключення: Internet». Натисніть кнопку «Підключення».

Крок 1. Відкрийте папку «Панель керування» через меню «Пуск».

Крок 2. Виберіть пункт «Мережа і Інтернет» клацнувши по ньому лівою кнопкою миші.

Крок 3. Виберіть пункт «Центр керування мережами та спільним доступом».

Крок 4. Виберіть пункт «Налаштування нового підключення або мережі».

Крок 5. Виберіть пункт «Підключення до інтернету» і натисніть кнопку «Далі».

Крок 6. Виберіть «Високошвидкісне (з PPPoE)».

Крок 7. У полі «Ім'я користувача» введіть ім'я користувача латинськими літерами. У полі «Пароль» введіть свій пароль підключення. Введіть назву підключення «Ім'я підключення», наприклад «Internet» і натисніть кнопку «Підключити». Якщо Ви бажаєте, щоб інші користувачі могли використовувати це підключення, то також поставте галочку «Дозволити використовувати це підключення іншим користувачам».

Крок 8. Натисніть кнопку «Закрити».

Крок 9. У меню зліва виберіть «Зміна параметрів адаптера».

Крок 10. Клацніть правою кнопкою миші за значком «Internet» і виберіть пункт «Створити ярлик», після чого має з'явитись запит про створення ярлика на Робочому столі. Виберіть Так, щоб помістити ярлик на Робочий стіл.

Крок 11. Щоб підключитися до Інтернету, клацніть правою кнопку миші на значку підключення, який з'явився на робочому столі і виберіть пункт «Підключити» або просто двічі клацніть на значку лівою кнопкою миші.

Крок 12. У вікні підключення поставте галочку «Зберігати ім'я користувача та пароль» та натисніть «Підключити».

Крок 1. Лівою кнопкою миші клацніть по плитці "Робочий стіл".

Крок 2. У правій нижній частині екрана знайдіть іконку мережі, у вигляді монітора. Натисніть на неї правою клавішею миші і в меню натисніть лівою клавішею на пункт "Центр управління мережами і загальним доступом".

Крок 3. Вибираємо пункт «Створення та налаштування нового підключення або мережі».

Крок 4. Вибираємо «Підключення до Інтернету», тиснемо «Далі».

Крок 5. Вибираємо «Все одно створити нове підключення».

Крок 6. Виберіть «Високошвидкісне (з PPPoE)».

Крок 7. Заповнюємо графи «Логін», «Пароль», ставимо галочку «Запам'ятати цей пароль», В імені підключення пишемо «Internet», тиснемо «Підключити».

Крок 8. Повертаємося в "Центр управління мережами і загальним доступом" і вибираємо «Зміна параметрів адаптера».

Крок 9. Тиснемо праву кнопку на підключенні «Internet» і вибираємо «Створити Ярлик», На питання «Помістити його на робочий стіл?» Тиснемо «ТАК».

Крок 10. Клацніть правою кнопкою миші за значком «Internet» і виберіть пункт «Створити ярлик», після чого має з'явитись запит про створення ярлика на Робочому столі. Виберіть Так, щоб помістити ярлик на Робочий стіл.

Крок 11. Щоб підключитися до Інтернету, клацніть правою кнопку миші на значку підключення, який з'явився на робочому столі і виберіть пункт «Підключити» або просто двічі клацніть на значку лівою кнопкою миші.

Крок 12. У вікні підключення поставте галочку «Зберігати ім'я користувача та пароль» та натисніть «Підключити».

Cookie

Цей вебсайт використовує файли cookie, щоб гарантувати, що ви отримаєте найкращий досвід на нашому вебсайті.